Perokresba © Miroslav Vomáčka, A4, 8/2015
Automobil konstrukce Ing. Hanse Ledwinky, vyráběný firmou Tatra a.s. pro stavbu automobilů a železničních vozů v Kopřivnici, modofikace nákladního automobilu Tatra T-82. Čtyřdveřový a šestimístný otevřený vůz se sklápěcí plátěnou střechou. Páteřový nástavný rám byl tvořen centrální nosnou rourou s hnacím hřídelem a čelním diferenciálem, motor se spojkovou skříní, čtyřstupňovou převodovkou a dvoustupňovou přídavnou převodovkou byl s nosnou rourou pevně spojen, na motoru byla uchycena tuhá přední náprava odpružená příčným listovým perem, na zadním konci nosné roury se nacházely dvě rozvodovky s dvěma páry výkyvných polonáprav hnaných zadních os, které byly rovněž odpruženy příčným listovým perem. Všechna kola byla zabezpečena hydraulickými brzdami. V letech 1935-1936 bylo vyrobeno pro brannou moc 325 automobilů.
Tatra T-82 | 1935-1936 |
Délka | 5,60 m |
Šířka | 2,00 m |
Výška | 1,95 m |
Hmotnost | 2 500 kg |
Motor | Tatra 82, zážehový a vzduchem chlazený čtyřválec |
Obsah | 2 490 cm3 |
Výkon | 40,4 kW (55k) při 3 500 ot/min. |
Maximální rychlost | 70 km/h |
Dojezd | 500 km |
Počet sedadel | 6 |
Zdroj: http://www.brannamoc1938.eu/velitelske-automobily/tatra-t-82/
VENDY atelier - (26) |
Přemysl Otakar I. - (8) |
Petrovice - škola - (8) |
Anežka Přemyslovna, zvaná Česk... - (7) |
Praga NDO - (7) |
Herbář - (7) |
Angela Merkelová a Miloš Zeman - (6) |
Moucha - (6) |
Jawa 250 Speciál - (6) |
Velorex valník - (6) |
Motokára - (6) |
Lokomotiva 464.008 - (6) |
Tatra 12 - rok výroby 1927 - (5) |
Václav Vorlíček - (5) |
Zedník - (5) |
Charlie Hebdo - (5) |
Emil Zátopek - (5) |
Svatomartinská husa - (5) |
ČKD VAGONKA 411.901-2 - (5) |
Bratislavský hrad - (5) |
Škoda 706 RTO - (5) |
Alkohol za volant nepatří - (5) |
Motor Journal - (5) |
Řád Bílé pandy - (5) |