Perokresba © Miroslav Vomáčka, A4, 12/2020
Škoda 1000 MBX
Dvoudveřová karosérie tudor, taktéž s výkonnějším motorem. Tyto vozy se vyvíjely současně s klasickými tisícovkami (i když ne od začátku), a tak se změny v karosériích podepsaly i na těchto vozech. Hlavní rozdíl oproti sedanu je v použití jednoho páru širších dveří bezrámové konstrukce a neexistence „B-sloupku“ – ten se stahuje zároveň se zadním bočním oknem. Tyto vozy pochopitelně trpěly mizernou pevností karoserie, celkem jich bylo vyrobeno jen 2517 kusů a neměly následovníka
Text: Wikipedie
VENDY atelier - (4) |
Nová poštovní známka - Zeman - (3) |
Škoda 706 RTO - (3) |
Martin Stropnický, ministr obr... - (2) |
Miroslav Vomáčka - kreslíř, il... - (2) |
Jawa 250 pérák - (2) |
Samuraj - (2) |
Petr Nečas - (2) |
Šibřinky - (2) |
Motorka - (2) |
Praga RND autobus - (2) |
Tatra 138 - (2) |
Jan Lucemburský - (2) |
Kaplička - (2) |
Řím - Colloseum - (2) |
Liška obecná - (2) |
Zetor 3011 - (2) |
Jawa Stadion S11 - (2) |
M. Krumlov - (2) |
Krab - (2) |
BMW - autoveterán - (2) |
akt - (2) |
Vstřícná náruč Andreje Babiše - (2) |
Včela medonosná - (2) |